.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخترع آملي برگزيده موفق تجاري‌سازي اختراع كشور

مخترع آملي با ثبت 43 اختراع به عنوان برگزيده موفق تجاري‌سازي اختراع در كشور معرفي شد.

رحمت‌الله بابايي با بيان اينكه در نمايشگاه بزرگ تجاري‌سازي اختراعات و نوآوري‌هاي ايران رتبه نخست را كسب كردم، گفت: در اين بخش هديه خود را از رياست‌ج مهوري در اين جشنواره دريافت كردم.
وي با اشاره به اينكه تاكنون 43 اختراع به ثبت رسانده‌ام، افزود: تاكنون توانسته‌ام دو اختراع را به مرحله تجاري‌سازي برسانم.
بابايي با تاكيد بر اينكه پنج نفر در بخش تجاري‌سازي از سوي رئيس‌ جمهور تقدير شدند، گفت: نفرات ديگر از سرمايه‌گذاران در بخش اختراعات بودند و تنها مخترعي كه خود اختراعش را تجاري‌سازي كرده بود بنده بودم.
وي با بيان اينكه در نمايشگاه تجاري‌سازي اختراعات و نوآوري‌هاي ايران چهار طرح را ارائه كرده بودم، تصريح كرد: اين طرح‌ها در مرحله داوري قرار گرفت و اختراعات برگزيده معرفي و تقدير شدند.
بابايي با اشاره به اينكه دستگاه زباله‌سوز خانگي و سطل هوشمند براي بيماران معلول را در اين نمايشگاه ارائه كرده بودم، تصريح مرد: دستگاه‌هاي آندوسكوپ و كولونوسكوپ ديجيتال را نيز براي عرضه در اين نمايشگاه ارائه كرده بودم.
وي با تاكيد بر اينكه اين طرح‌ها از سوي بازديد‌كنندگان با استقبال زيادي مواجه شده بود، اظهار داشت: اين اختراعات از 18 تا 21 بهمن در مصلاي تهران به نمايش درآمده بود.
بابايي با اشاره به اينكه در رشته مهندسي پزشكي تحصيل كرده‌ام افزود: در سفر هيئت اقتصادي مازندران به بلاروس و روسيه موفق به ارائه اختراعات خود در اين كشورها شدم.
وي با اعلام اينكه در اين دو كشور دو اختراع خود را سرمايه‌گذاري خارجي‌ها تجاري كرده‌ام، تصريح كرد: اين كشورها براي طرح‌هاي بنده زمين رايگان و تسهيلات و معافيت‌هاي مالياتي در نظر گرفته‌اند.
بابايي گفت: به زودي واحد توليدي از اختراعات بنده در كشورهاي روسيه و بلاروس آغاز به كار مي‌كند.

* بي‌مهري مازندراني‌ها با مخترع برگزيده كشور
با وجود اينكه رحمت‌الله بابايي موفق شده در نمايشگاه بين‌المللي اختراعات كشور رتبه نخست را كسب و باعث افتخار مازندراني‌ها شود با اين وجود هيچ مراسم استقبال و تقديري از سوي مسئولان استاني و شهرستاني وي به عمل نيامد.
اين يكي از مهم‌ترين دغدغه‌ها و دلخوري‌هاي اين مخترع برگزيده كشور در گفت‌و‌گوي سابق خود با خبرگزاري فارس بود كه مسئولان استاني هيچ توجهي با اين نخبگان ملي و بين‌المللي ندارند و اين افراد بايد تفكرات و ايده‌هاي خود را در اختيار كشورهاي خارجي همسايه قرا دهند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرشاد راعی 29 بهمن 1389
خواهشاً همه نظرات رو درج کنید و رسالت مطبوعاتی خود را انجام دهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.274 seconds.